1396-08-11 09:02
774
0
46077
واکنش حیدرعلی احمدی به ژاژخایی شبکه بهایی manoto:

تمجید و تخریب رسانه‎های ضد انقلاب به جایگاه و تاثیرگذاری اشخاص و مجموعه‎ها بر می‎گردد / همه باید با هوشمندی مراقبت کنند

مدیر کل سابق امنیتی و انتظامی استانداری گلستان گفت: تمجید و تخریب رسانه‎های ضد انقلاب به جایگاه و تاثیرگذاری اشخاص و مجموعه‎ها بر می‎گردد.

به گزارش گلستان ما ؛ حیدرعلی احمدی مدیر کل سابق امنیتی و انتظامی استانداری گلستان در دولت یازدهم در واکنش فیلم منتشر شده از شبکه بهایی " من و تو " در زمینه هجمه به آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت : تخریب روحانیت و سپاه و نهادهای منتسب به نظام، در رأس تبلیغات منفی رسانه ای دشمن است .

وی افزود : دشمن خارجی از طریق پایگاه های رسانه ای خود در پی ایجاد تردید در مردم نسبت به نهادهای مقوم و منتسب به نظام، بویژه روحانیت و سپاه پاسداران و دستگاههای امنیت آفرین کشور است که لازم است باحفظ هوشیاری و همبستگی و وحدت ملی و دفاع از ارکان نظام، حربه دشمن را بی اثر کنیم و در اصل مسایل درون خانوادگی ما، ربطی به بیگانگان ندارد .

فرماندار اسبق شهرهای گرگان و گنبد با اشاره به ضرب المثل " دشمن چو از همه حیلتی فرو ماند سر سلسله دوستی بجنباند " گفت : حمایت ظاهری دشمن از گروهی و تخریب گروهی دیگر از سر دلسوزی نیست بلکه با هدف ایجاد انشقاق در سد مستحکم ملت انقلابی است و انقلابیون ما گول شیاطین را نمی خورند .

احمدی در پایان گفت : در اوایل انقلاب که روحانیت انقلابی امثال شهید بهشتی و مقام معظم رهبری مورد هجمه دشمنان قرار داشتند حضرت امام فرمود " آنها [دشمنان] با خوبها بد هستند و با بدها کاری ندارند. "، امروز همه وصایای امام جلوی چشم ماست و همه باید با هوشمندی مراقبت کنند .

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.